Fredag =)

Det är fredag igen, såååå skönt.
Den här veckan har gått jätte snabbt. Har haft tankarna på annat också.
Efter jobbet idag så drog jag och frugan in till stan och letade presenter. Köpte present till pappa och till Henke. Sen blev det middag på pizza hut och systemet på vägen hem :)
Nu springer Yoshi runt som en tok här hemma och hittar på massa bus. Det är så härligt att ha honom som lyser upp vardagen.
Blir nog läggdax snart för ska upp tidigt och spela match. Känner mig inte särskilt taggad, får hoppas att jag blir det imorgon =)

Kommentarer
Postat av: Maria(TDIT)

Låter som en härlig fredag, tycker jag! =) Som sagt får vi se om jag kan komma imorgon. Hänger på om jag hittar barnvakt. Förresten verkar d inte som om "idag"-räknaren funkar... Jag vet att jag haft minst 2 besökare idag men det står 0 på räknaren. Kram!

2010-03-05 @ 23:48:05
URL: http://thisdomainistaken.blogg.se/
Postat av: Maria(TDIT)

Oj.. Här händer d grejer? =P E inne så ofta jag kan (har ju blivit av med internet pga att idioten e utsparkad) Men inte ett spår av uppdatering...

2010-03-27 @ 20:49:54
URL: http://thisdomainistaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0